Asiakaspalvelu
Hämeenlinnan kaupunkineuvonta neuvoo ja opastaa linja-autoliikenteeseen liittyvissä asioissa sekä lataa tuotteita Waltti-matkakortille.
Hämeenlinnan kaupunkineuvonta sijaitsee Palvelupiste Kastellissa, Wetterhoffinkatu 2, Hämeenlinna. Palvelemme arkisin ma-pe klo 9-12 ja 13-16. Katso poikkeukselliset aukioloajat tästä. Tervetuloa asioimaan!
Palvelemme sinua myös puhelimitse 03 621 3370 (takaisinsoittopyynnön jättämisen mahdollisuus) ja sähköpostitse palvelupiste@hameenlinna.fi
Asiakaspalvelua rajoitetusti saat asiakaspalvelupisteinä ja latauspisteinä toimivista R-kioskeista. Katso tarkemmat tiedot tästä.
Itsepalvelu
Halutessasi voit ladata Waltti-matkakorttia Waltti-verkkokaupassa waltti.fi
Voit ladata matkakorttia suoraan matkakortin numerolle (kortin kääntöpuolella) tai rekisteröitymällä ja kirjautumalle omalle verkkokaupan tilillesi.
Aikataulut löydät joukkoliikenteen verkkosivulta ja reittiopas.hameenlinna.fi
Syötä aikatauluhakuun lähtöpaikkasi ja määränpääsi osoite, niin näet järjestelmästä kaikki reitti- ja aikatauluvaihtoehdot. Halutessasi voit katsoa aikataulut myös pdf-muodossa (tulostettavissa) kohdassa Aikataulut ja reitit.
Käytettävissäsi on myös mobiilisovellus. Mobiililippu ostetaan maksuttomasta Waltti-mobiili -lippusovelluksesta, joka voidaan ladata älypuhelimelle sovelluskaupoista (Google Play ja Apple iStore). Huom. Waltti-mobiilisovellus ja Waltti-verkkokauppa ovat kaksi eri järjestelmää. Waltti-verkkokaupasta on mahdollista ostaa tuotteita Waltti-matkakortille. Mobiilisovelluksesta on mahdollista ostaa mobiililippu. Saat ostoksesta lipun puhelimeesi, jossa on QR-koodi.
Aiheeseen liittyvät
Kesäaikataulut tulevat voimaan 2.6.2025
4.4.2025
Kesäaikataulut ovat voimassa koulujen kesäloman ajan 2.6. – 5.8.2025 Kaupunkiliikenteeseen kesäaika tuo vähäisiä muutoksia. Suurin muutos on, että linjaa 11 ei ajeta kesäkauden aikana. Länsilinjat …